Branding vín a dárkového balení

Způsob, kterým se rozhodnete vlastní značku komunikovat, hraje významnou roli v jejím vnímání.

 

Opatření předmětů logotypem společnosti je neodmyslitelně spjato s marketingem značky. Způsob, kterým se rozhodnete vlastní značku komunikovat, hraje významnou roli v jejím vnímání. Je mnoho způsobů, jak k této problematice přistoupit a kam vhodně umístit Vaše logo. Některé z obvyklých způsobů naleznete níže. Nic nám však nebrání vymyslet další řešení, které bude vyhovovat nejvíce právě Vám.

Visačka

Visačka na hrdle je šetrný a estetický způsob označení láhve vína logotypem. Jde o řešení jednoduché a osvědčené, které nijak neovlivní vzhled samotné lahve. Visačku lze volně sejmout a láhev samotná tak není brandingem nijak dotčena.

Vlastní etiketa - samolepka

Vlastní etiketa vytisknutá na samolepící materiál je poměrně výrazným zásahem, který odebírá vínu jeho autenticitu a originální balení. Jelikož její umístění je trvalé a případný pokus o odstranění vinětu poškozuje. Samolepka je vhodná spíše jako doplněk viněty, než jako její náhražka.

Vlastní etiketa - nanosamolepka

Nanosamolepka představuje novinku mezi materiály umožňujícími branding. Nanosamolepky se používají stejně jako výše uvedené samolepky, avšak s tím zásadním rozdílem, že nanosamolepku lze opakovaně sejmout a znovu nalepit, aniž by poškodila povrch viněty. Tuto funkci opakovaného nalepování a snímání umožňují mikroskopické nanopřísavky. Použitím nanosamolepky přes vinětu získáváme další prostor pro aplikaci logotypu, či vlastního sdělení.